W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników w gabinetach OTEMED wprowadziliśmy pełne środki bezpieczeństwa i ochrony przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
Regularnie dezynfekujemy sprzęt i powierzchnie w gabinecie przed wizytą pacjenta
Używamy masek ochronnych w czasie wizyty pacjenta
Nosimy jednorazowe rękawice ochronne
Umawiamy wizyty pacjentów telefonicznie na konkretne godziny
Osoby z objawami grypopodobnymi prosimy o przełożenie swojej wizyty na inny termin
Osoby, które obawiają się wyjścia z domu zachęcamy do kontaktu z Naszym najbliższym oddziałem. W niektórych przypadkach istnieje możliwość zamówienia wizyty domowej w domu pacjenta z zachowaniem pełnego reżimu sanitarnego.
Baterie i akcesoria mogą Państwo zamówić telefonicznie z wysyłką do domu lub odbiorem osobistym w oddziale (przygotowane zamówienie będzie oczekiwało na odebranie).
Niektóre aparaty słuchowe dostępne w Naszych oddziałach posiadają możliwość zdalnej regulacji ustawień. Jeśli nie wiesz czy Twój aparat posiada taką funkcję, skontaktuj się telefonicznie z Naszym oddziałem.
W przypadku braku możliwości zdalnej pomocy istnieje możliwość dostarczenia aparatu:
– za pośrednictwem innej osoby: członka rodziny, znajomego, sąsiada
– za pośrednictwem wolontariusza OHP, MOPS. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj: https://www.gov.pl/web/koronawirus/pomoc